.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه پوران درخشنده به اشتون

پوران درخشنده گفت: اشتون با خانواده‌های سربازان ربوده شده ملاقات می‌کرد.

این کارگردان سینما اظهار داشت: با توجه به اتفاق دردناک گروگانگیری پنج سرباز ایرانی باید با تمام ظرفیت و امکانات پیگیر آزادسازی و حمایت از آن‌ها باشیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ندای انقلاب،‌ درخشنده افزود: نخست ربایندگان سربازان ایرانی باید این نکته را بدانند که حافظان و پاسداران مرز و بوم ایران اسلامی را در حین انجام وظیفه خطیر خود ربوده‌اند. وظیفه‌ای که در هیچ کجای دنیا برای آن مجازاتی نیست بلکه قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: انسانیت حکم می‌کند ما قدرشناس سربازانی که در نقاط صفر مرزی با شرایط سخت آب و هوایی خدمت و از امنیت مرزهای آبی و خاکی کشور دفاع می‌کنند را بدانیم؛ با توجه به اتفاق دردناکی گروگان‌گیری پنج سرباز ایرانی باید با تمام ظرفیت و امکانات پیگیر آزادسازی و حمایت از آن‌ها باشیم.

این کارگردان سینما با اشاره به اینکه هم اکنون خانواده‌های این پنج سرباز خصوصا مادران آن‌ها لحظات سخت و دردناکی را سپری می‌کنند، تأکید کرد: مدعیان حقوق بشر و آزادی باید ابتدا معنی حقوق بشر را دانسته و سپس برای نشان دادن حسن نظر خود با خانواده‌های زخم‌خورده و آسیب‌دیده از تروریسم بین‌الملل ملاقات داشته باشند.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب با این قبیل اقدامات تروریستی قصد دارند با از بین بردن وحدت مسلمانان کشور را به سمت جنگ بکشانند اما بدانند ما با تمام وجود برای دفاع از حیثیت و کشورمان ایستاده‌ایم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 اسفند 1392
خانم عزیز فراملی صحبت کن
علیرضا 27 اسفند 1392
هنگام خوردن چیپس وچی بود اسمش آها پفیلا چیه دروغ میگم فیلم دوباره ببین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.08 seconds.